0
Favorite
Coș

Politică de rambursări și returnări

Potrivit pervederilor OUG 34/2014, aveti dreptul de a va retrage din Contractul intervenit intre Parti in termen de cel mult 14 zile de la data livrarii Produselor si/sau Serviciilor.

Ne pare rau, acest drept nu poate fi exercitat in cazul Produselor susceptibile a se deteriora rapid ori in cazul Produselor personalizate conform specificatiilor dvs.

Pentru a va putea exercita dreptul de a va retrage din Contract (in cazul Produselor non persisabile si nepersonalizate), trebuie sa ne informati cu privire la decizia dvs. de retragere printr-o declaratie clara, furnizandu-ne numele dvs. si detaliile comenzii pe care doriti sa o anulati. Nu este necesara o justificare a deciziei dvs. de retragere.

Pentru a ne comunica decizia mentionata mai sus, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau  telefon suport clienti in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.

In situatia in care decideti sa va retrageti din Contract, trebuie sa returnati Produsele vizate in termen de 14 zile de la data comunicarii declaratiei dvs. de retragere.In ipoteza in care returnarea Produselor se realizeaza prin curier, veti suporta contravaloarea cheltuielilor de returnare.

In cazul in care va exprimati optiunea pentru retragere conform celor de mai sus, ColtulVerde.ro ramburseaza contravaloarea integrala a Comenzii dvs. fara intarzieri nejustificate dar in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data comunicarii deciziei dvs. de retragere.

ColtulVerde.ro vă garantează posibilitatea de a vă anula comanda în mod gratuit, cu condiția ca anularea să fie comunicată înainte ca aceasta să fie pusă la dispoziția transportatorului pentru expediere. În caz contrar, va trebui să așteptați până la primirea comenzii pentru a procesa returul.

Clientul trebuie să livreze articolul la depozitul ColtulVerde.ro (BOGDAN PETRICEICU HAŞDEU, NR.1, CARACAL, OLT, 235200), fie personal, fie prin intermediul unei companii de transport. Costurile de transport sunt suportate de către client, el fiind responsabil pentru orice deteriorare sau pierdere care poate apărea în timpul transportului de returnare.

În cazul în care clientul dorește să primească banii înapoi, suma corespunzătoare articolului returnat va fi rambursată prin aceeași metodă de plată utilizată la momentul achiziției. În cazul în care clientul dorește să schimbe articolul cu un alt articol, suma deja plătită pentru articolul returnat va fi utilizată și se va plasa o nouă comandă cu articolul solicitat.

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă asigura că aveți cea mai bună experiență pe site-ul nostru!